| Structured complaint management was introduced: Yes |
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Konzept inkl. strukturierter Auswertung von Lob, Kritik und Anregungen |
| Written concept exists: Yes |
| Handling of oral complaints is regulated: Yes |
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zusätzlich regelmäßige QM-Sprechstunde für Patienten |
| Handling of written complaints is regulated: Yes |
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Die Analyse erfolgt auf Leitungsebene |
| Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Qualitätsmanagementbeauftragte + Leitung Patientenmanagement
Katja Heuer
Qualitätsmanagementbeauftragte
Neue Kampstrasse 2
23714 Bad Malente
Phone:
04523
-407-705
Fax: 04523-407-725
Mail:
ed.kinilk-suitruc@mq
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Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form Es stehen sogenannte Patientenrückmelde-Formulare zur Verfügung. Die Angabe des Absendernamens ist freiwillig. |
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Patient surveys were conducted: Yes Website for the patient survey Monatliche Auswertung der Patientenzufriedenheitsbefragung |
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Referral surveys were conducted: Yes alle 5 Jahre |