Structured complaint management was introduced: Yes |
Konzept inkl. strukturierter Auswertung von Lob, Kritik und Anregungen |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
zusätzlich regelmäßige QM-Sprechstunde für Patienten |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Die Analyse erfolgt auf Leitungsebene |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Qualitätsmanagementbeauftragte + Leitung Patientenmanagement
Katja Heuer
Qualitätsmanagementbeauftragte
Neue Kampstrasse 2
23714 Bad Malente
Phone:
04523
-407-705
Fax: 04523-407-725
Mail:
ed.kinilk-suitruc@mq
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form Es stehen sogenannte Patientenrückmelde-Formulare zur Verfügung. Die Angabe des Absendernamens ist freiwillig. |
Patient surveys were conducted: Yes Website for the patient survey Monatliche Auswertung der Patientenzufriedenheitsbefragung |
Referral surveys were conducted: Yes alle 5 Jahre |