| Structured complaint management was introduced: Yes |
| Written concept exists: Yes |
| Handling of oral complaints is regulated: Yes |
| Handling of written complaints is regulated: Yes |
| Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Silke von Knobloch
QM-Beauftragte
Urbacher Weg 19
51149 Köln
Phone:
02203
-566-1399
Mail:
ed.zrophk@tnemeganamedrewhcseb
zum 01.01.2020 hat Herr Manfred Vey die Tätigkeit als ehrenamtlicher Patientenfürsprecher übernommen.
Manfred Vey
Ehrenamtlicher Patientenfürsprecher
Urbacher Weg 19
51149 Köln
Phone:
02203
-5660-
Mail:
ed.zrophk@rehcerpsreufnetneitap
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Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
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Patient surveys were conducted: Yes Patientenbefragungen finden in regelmäßigem Turnus jedoch nicht kontinuierlich statt |
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Referral surveys were conducted: Yes Einweiserbefragungen finden in regelmäßigem Turnus jedoch nicht kontinuierlich statt |