Structured complaint management was introduced: Yes |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Jasmin Warda
QM-Beauftragte
Urbacher Weg 19
51149 Köln
Phone:
02203
-566-1388
Mail:
ed.zrophk@tnemeganamedrewhcseb
Jasmin Warda
QM-Beauftragte
Urbacher Weg 19
51149 Köln
Phone:
02203
-566-1388
Mail:
ed.zrophk@tnemeganamedrewhcseb
zum 01.01.2020 hat Herr Manfred Vey die Tätigkeit als ehrenamtlicher Patientenfürsprecher übernommen.
Manfred Vey
Ehrenamtlicher Patientenfürsprecher
Urbacher Weg 19
51149 Köln
Phone:
02203
-5660-
Mail:
ed.zrophk@rehcerpsreufnetneitap
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
Patient surveys were conducted: Yes Patientenbefragungen finden in regelmäßigem Turnus jedoch nicht kontinuierlich statt |
Referral surveys were conducted: Yes Einweiserbefragungen finden in regelmäßigem Turnus jedoch nicht kontinuierlich statt |