Structured complaint management was introduced: Yes |
In Papierformat, als Meinungsborgen; sowie elektronisch , telefonisch, schriftlich . Weiteres siehe Eingabemöglichkeiten |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
/rehcuseb-netneitap/ed.grubraas-suahneknarksierk.www//:sptth
GO Beschwerde- und Feedbackmanagement
Thomas Weber
Qualitätsmanagement
Graf-Siegfried-Str. 115
54439 Saarburg
Phone:
06581
-82-3003
Fax: 06581-82-1815
Mail:
ed.grubraas-hk@rebew.t
Theresia Vadrot
Patientenfürsprecher
Graf-Siegfried-Str. 115
54439 Saarburg
Phone:
06581
-920256-
Fax: 06581-82-1700
Mail:
ed.xmg@tordav.aisereht
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form Beschwerdebriefkasten; per Internet: Ihr Feedback an uns - Verbesserungs-, Beschwerdeanzeige, siehe Link |
Patient surveys were conducted: Yes Website for the patient survey |
Referral surveys were conducted: No |