Structured complaint management was introduced: Yes |
Konzept Beschwerdemanagement als Konzernregelung, Klinikkonzept Beschwerdemanagement und Prozessbeschreibung |
Written concept exists: Yes |
s. o. |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Ute Dörnen
Qualitätsbeauftragte
Am Reitpfad 20
63500 Seligenstadt-Froschhausen
Phone:
06103
-9120-
Mail:
moc.soipelksa@negnal.eirtaihcysp
Ernst Hansich
Patientenfürsprecher
Am Reitpfad 20
63500 Seligenstadt-Froschhausen
Phone:
06103
-9120-
Mail:
moc.soipelksa@hcsinah.e
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form Briefkasten für die Abgabe formloser Beschwerden und Beschwerdeformular. |
Patient surveys were conducted: Yes Website for the patient survey Befragung mittels Fragebogen, anonyme Rückgabe-/Rücksendemöglichkeit per Freiumschlag. |
Referral surveys were conducted: No |