Structured complaint management was introduced: Yes |
Written concept exists: Yes |
Eine Verfahrensanweisung " Lob und Beschwerden" als verbindliches Konzept liegt vor. |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Martina Kleinow
Qualitätsmanagementbeauftragte
Stadenstraße 58
90491 Nürnberg
Phone:
0911
-9591036-
Mail:
ed.airam-ahtram@MQ
Rudolf Schoemann
Patientenfürsprecher
Stadenstraße 58
90491 Nürnberg
Phone:
0157
-74186596-
Mail:
ed.airaM-ahtraM@grebnreuN.rehcerpsreufnetneitaP
Anonymous input options exist: Yes über Patientenbriefkasten |
Patient surveys were conducted: Yes kontinuierliche Patientenbefragungen; poststationäre Befragungen |
Referral surveys were conducted: Yes Einweiserbefragungen werden regelmäßig und strukturiert durchgeführt. |