Structured complaint management was introduced: Yes |
Prozessbeschreibung "Anregungs- und Beschwerdemanagement" Dok.: 23982 |
Written concept exists: Yes |
Prozessbeschreibung "Anregungs- und Beschwerdemanagement" Dok.: 23982 |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Prozessbeschreibung "Anregungs- und Beschwerdemanagement" Dok.: 23982 |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Prozessbeschreibung "Anregungs- und Beschwerdemanagement" Dok.: 23982 |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Prozessbeschreibung "Anregungs- und Beschwerdemanagement" Dok.: 23982 |
Christian Knittel
ltd. Pflegedirektor
Balthasar-Neumann-Platz 1
97440 Werneck
Phone:
09722
-21-1436
Fax: 09722-21-1740
Mail:
ed.kcenrew-ssolhcs-hk@lettink.naitsirhc
Anonymous input options exist: Yes Formulare werden an jeden Patienten ausgehändigt, mit Information der Möglichkeit zum anonymen Einwurf in die Beschwerdebriefkästen |
Patient surveys were conducted: Yes kontinuierliche Patientenbefragung |
Referral surveys were conducted: Yes alle 3 jahre |