Complaint management

Structured complaint management was introduced: Yes
Written concept exists: Yes

ID 2793 / 2795 Umgang mit Lob, Anregung und Beschwerden (LAuB-Management) 29.01.2021

Handling of oral complaints is regulated: Yes

ID 2793 / 2795 Umgang mit Lob, Anregung und Beschwerden (LAuB-Management) 29.01.2021

Handling of written complaints is regulated: Yes

ID 2793 / 2795 Umgang mit Lob, Anregung und Beschwerden (LAuB-Management) 29.01.2021 Meinungskarten, E-Mail, postalisch, Online-Bewertungen

Time targets for acknowledgement are defined: Yes

ID 2793 / 2795 Umgang mit Lob, Anregung und Beschwerden (LAuB-Management) 29.01.2021; Beschwerde entgegennehmen / Eingangsbestätigung innerhalb 3 Werktage

Explanations

Team Qualitätsmanagement unter Einbeziehung der Geschäftsführung


Contact persons

Michael Tartsch

Projektleiter Qualitäts- und Risikomanagement


89407 Dillingen

Phone: 09071 -57-8265
Fax: 09071-57-234
Mail: ed.wdhk@hcstrat.leahcim

Anonymous input options exist: Yes

Briefkasten/Beschwerdebox/Meinungskarten/Online-Bewertungen

Patient surveys were conducted: No
Referral surveys were conducted: No