| Structured complaint management was introduced: Yes |
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Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
| Written concept exists: Yes |
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Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
| Handling of oral complaints is regulated: Yes |
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Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
| Handling of written complaints is regulated: Yes |
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Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
| Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
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Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Sabrina Malitz
Stabsstelle Qualitätsmanagement
Am Waldessaum 10
04600 Altenburg
Phone:
03447
-52-1066
Mail:
ed.dnalregrubnetla-mukinilk@ztilam.anirbas
Sabine Eichler
Patientenfürsprecherin
Am Waldessaum 10
04600 Altenburg
Phone:
03447
-52-1574
Mail:
ed.dnalregrubnetla-mukinilk@nirehcerpsreufnetneitap
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Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
| Patient surveys were conducted: Yes |
| Referral surveys were conducted: Yes |