Structured complaint management was introduced: Yes |
Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Written concept exists: Yes |
Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Es existiert ein strukturiertes Lob- und Beschwerdemanagement im Klinikum. Das Vorgehen ist in einer Verfahrensanweisung geregelt. |
Sabrina Malitz
Stabsstelle Qualitätsmanagement
Am Waldessaum 10
04600 Altenburg
Phone:
03447
-52-1066
Mail:
ed.dnalregrubnetla-mukinilk@ztilam.anirbas
Sabine Eichler
Patientenfürsprecherin
Am Waldessaum 10
04600 Altenburg
Phone:
03447
-52-1574
Mail:
ed.dnalregrubnetla-mukinilk@nirehcerpsreufnetneitap
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
Patient surveys were conducted: Yes |
Referral surveys were conducted: Yes |