Structured complaint management was introduced: Yes |
Meinungs- und Beschwerdemanagement |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Lisa Albrand Telefon: 0531 699 4022 Email: ihremeinung@heh-bs.de
Lisa Albrand
Meinungs- und Beschwerdemanagement
38018 Braunschweig
Phone:
0531
-699-4022
Fax: 0531-699-4091
Mail:
ed.sb-heh@gnuniemerhi
Vera Korolko, Ursula Wahrendorf, Telefon: 0531 699 7710 Email: patientenfuersprecher@heh-bs.de
Vera Korolko
Patientenfürsprecherin
38018 Braunschweig
Phone:
0531
-699-7710
Mail:
ed.sb-heh@rehcerpsreufnetneitap
Ursula Wahrendorf
Patientenfürsprecherin
38018 Braunschweig
Phone:
0531
-699-7710
Mail:
ed.sb-heh@rehcerpsreufnetneitap
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
Patient surveys were conducted: Yes Patientenbefragung über Meinungskarten, Befragung von speziellen Patientengruppen (alle Zentren) über Befragungstool. Ergebnisse aus Versichertenbefragungen von Krankenkassen werden ausgewertet und genutzt. |
Referral surveys were conducted: Yes Website for the referrer survey letzte Befragung in 2021 |