| Structured complaint management was introduced: Yes |
| Written concept exists: Yes |
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AW Meinungsmanagement - Rückmeldung von Patienten, Einweisern und anderen [21774] |
| Handling of oral complaints is regulated: Yes |
| Handling of written complaints is regulated: Yes |
| Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Kathmann Iris
Qualitätsmanagment
Ludmillenstraße 4-6
49716 Meppen
Phone:
05931
-152-1048
Fax: 05931-152-1049
Mail:
ed.tfitsnellimdul@mq
Kramer Vildana
Qualitätsmanagement
Ludmillenstraße 4-6
49716 Meppen
Phone:
05931
-152-1048
Fax: 05931-152-1049
Mail:
ed.tfitsnellimdul@mq
Lohe Franziska
Qualitätsmanagement
Ludmillenstraße 4-6
49716 Meppen
Phone:
05931
-152-1048
Fax: 05931-152-1049
Mail:
ed.tfitsnellimdul@mq
Sie finden Frau Meyer zu den unten genannten Sprechzeiten in ihrem Büro im Foyer: dienstags: 10:30 - 12:30 Uhr donnerstags: 15:30 - 17:30 Uhr
Gisela Meyer
Patientenfürsprecherin
Ludmillenstraße 4-6
49716 Meppen
Phone:
05931
-152-1093
Mail:
ed.tfitsnellimdul@rehcerpsreufnetneitap
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Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form |
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Patient surveys were conducted: Yes Website for the patient survey Kontinuierliche Patientenbefragung im Rahmen der CLINOTEL Krankenhausverbund gemeinnützige GmbH |
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Referral surveys were conducted: Yes Durchführung dreijährlich. |