Complaint management

Structured complaint management was introduced: Yes

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Written concept exists: Yes

Arbeitsablaufbeschreibung Vorschlags- und Verbesserungswesen

Handling of oral complaints is regulated: Yes

Arbeitsablaufbeschreibung Vorschlags- und Verbesserungswesen

Handling of written complaints is regulated: Yes

Arbeitsablaufbeschreibung Vorschlags- und Verbesserungswesen

Time targets for acknowledgement are defined: Yes

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Explanations

Arbeitsablaufbeschreibung Vorschlags- und Verbesserungswesen


Contact persons

Katharina Müller

Qualitätsmanagementbeauftragte

Zimmerplatz 1
59425 Unna

Phone: 02303 -9670-0
Fax: 02303-9670-461
Mail: ed.nrobsgineok-murtnezsnebel@ofni

Explanations

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Advocates

Karl-Heinz Soer

Patientenfürsprecher

Zimmerplatz 1
59425 Unna

Phone: 02303 -9670-0
Fax: 02303-9670-461
Mail: ed.enilno-t@reos.k.rd

Anonymous input options exist: Yes
Website of the contact form

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Patient surveys were conducted: Yes

Laufende Zufriedenheitsbefragung, Auswertung einmal jährlich

Referral surveys were conducted: No

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