Complaint management

Structured complaint management was introduced: Yes

http://www.westkuestenklinikum.de

Written concept exists: Yes

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Handling of oral complaints is regulated: Yes

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Handling of written complaints is regulated: Yes

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Time targets for acknowledgement are defined: Yes

Die Abläufe sind in der Verfahrensanweisung Beschwerdemanagement festegehalten.

URL

ed.mukinilknetseuktsew.www//:ptth

Contact persons

Kenia Weisert

Mitglied im Beschwerdeteam

Phone: 0481 -785-4444
Mail: ed.ieh-kkw@gnugerna

Nils Dreier

Mitglied im Beschwerdeteam

Phone: 0481 -785-4444
Mail: ed.ieh-kkw@gnugerna

Kenia Weisert

Mitglied im Beschwerdeteam

Phone: 0481 -785-4444
Mail: ed.ieh-kkw@gnugerna

Janine Schipnewski

Mitglied im Beschwerdeteam

Phone: 0481 -785-4444
Mail: ed.ieh-kkw@gnugerna

Anonymous input options exist: Yes

Postalisch möglich oder per Mail an anregung@wkk-hei.de

Patient surveys were conducted: Yes
Website for the patient survey

Es werden kontinuierliche Patientenbefragungen durchgeführt und über den CLINOTEL-Verbund ausgewertet Des Weiteren werden Zentrumsbefragungen über Evasys ausgewertet.

Referral surveys were conducted: Yes

In den zertifizierten Bereichen werden alle 3 Jahre regelhafte Einweiserbefragungen durchgeführt. Zudem werden in besonderen Bereichen punktuell Befragungen durchgeführt.