| Structured complaint management was introduced: Yes |
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Leitlinie Beschwerdemanagement |
| Written concept exists: Yes |
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Leitlinie Beschwerdemanagement |
| Handling of oral complaints is regulated: Yes |
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Ist in der Leitlinie Beschwerdemanagement geregelt. |
| Handling of written complaints is regulated: Yes |
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Ist in der Leitlinie Beschwerdemanagement geregelt. |
| Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
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Ist in der Leitlinie Beschwerdemanagement geregelt. |
Das Direktorium des Gesundheitszentrums Glantal
Stephan Backs
Kaufmännischer Direktor
Liebfrauenberg 32
55590 Meisenheim
Phone:
06753
-910-4215
Fax: 06753-910-4350
Mail:
ed.suahneknarksednal.gzg@skcab.s
Reinhold Marx
Patientenfürsprecher
Liebfrauenberg 32
55590 Meisenheim
Phone:
06753
-910-4901
Mail:
ed.suahneknarksednal.gzg@ofni
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Anonymous input options exist: Yes Briefkasten für Kritik, Anregungen und Lob mit dazugehörigem Formular: "Was können wir für Sie verbessern?" |
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Patient surveys were conducted: Yes jährlich |
| Referral surveys were conducted: No |