Structured complaint management was introduced: Yes |
Written concept exists: Yes |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
A. Keil
Ansprechpartner zentrales Beschwerdemanagement
Herzbergstrasse 79
10365 Berlin
Phone:
030
-5472-2149
Mail:
ed.nilreb-hek@esiewniherhi
https://www.keh-berlin.de/patienten-besucher
Sabine Kluckert
zuständig für die Abteilungen Psychiatrie, Psychotherapie und Psychosomatik, die Abteilung für Psychiatrie, Psychotherapie und Psychosomatik des Kindes- und Jugendalters und das BHZ
Herzbergstrasse 79
10365 Berlin
Phone:
030
-5472-2127
Mail:
ed.nilreb-hek@rehcerpsreufnetneitap
Anonymous input options exist: Yes Website of the contact form E-Mailadresse: ihrehinweise@keh-berlin.de; Telefon: 030 54722149 |
Patient surveys were conducted: No in einzelnen Bereichen, nicht kontinuierlich |
Referral surveys were conducted: No |