Structured complaint management was introduced: Yes |
Patientenfragebogen |
Written concept exists: Yes |
Beschwerden werden von jedem Mitarbeiter angenommen und an endsprechende Stelle zur Behebung o. Klärung weitergeleitet |
Handling of oral complaints is regulated: Yes |
Handling of written complaints is regulated: Yes |
Auswertung der Fragebögen Maßnahmen erfolgen in Teambesprechung nach 1/4 jhrl. Auswertung der Fragebögen |
Time targets for acknowledgement are defined: Yes |
Pia Fakner
Medizincontrolling
Rosenheimer Str. 6-8
83043 Bad Aibling
Phone:
08061
-398-202
Fax: 08061-398-203
Mail:
ed.groegts-mucinilc@ofni
Marina Neumeyer
Assistenz der Geschäftsleitung
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Fax: 08061-398-203
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ed.groegts-mucinilc@reyemuen.aniram
Marina Neumeyer
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Anonymous input options exist: Yes |
Patient surveys were conducted: Yes jeder Patient erhält Fragebogen |
Referral surveys were conducted: No |